حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا افزود: خوشبختانه در حوزه بویین زهرا و آوج با مشکل خاص انتخاباتی مواجه نیستیم ولی همواره پیشگیری بهتر از درمان است.

وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند، افزود: آزمون بزرگ دوم پیش روی مردم انتخابات است که بار سنگین آن بر روی دوش عوامل اجرایی قرار دارد.

قدرتی گفت: این حماسه شاخصه‌های مختلفی دارد که مهمترین آن حضور حداکثری بوده و خواست مقام معظم رهبری و مسئولان رده بالا کشور است.

وی اضافه کرد: دشمنان در مقابل می‌خواهند حضور حداکثری مردم در انتخابات شکل نگیرد ولی نشانه‌ها بیانگر این است که زمینه برای حضور سلیقه‌های مختلف فراهم شده و حضور حداکثری شکل خواهد گرفت.

این مسوول قضایی اضافه کرد: سلامت انتخابات بر مدار قانون، اخلاق و عدالت یکی دیگر از شاخص‌های انتخابات است که اولین ضامن سلامت انتخابات خود کاندیدها هستند و باید به آن توجه داشته باشند.

قدرتی گفت: شاخصه بعدی انتخابات سالم، امنیت آن است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از قانون تخطی کنند.

در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج ۵۴ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که ۳۸ نفر تایید صلاحیت شده‌اند و فعلا ۳۲ نفر در لیست حضور دارند و ۱۶ نفر دارای ستاد هستند.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.