به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت روز زن ویژه بانوان فعال اقتصادی حوزه صنعت، معدن، تجارت و خدمات و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دوشنبه شب با حضور سعید نبیل رئیس سازمان صمت، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان، شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک استان، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استان، منیره قوامی و مهدیه قافله باشی عضو شورای شهر، فاطمه غفوری رئیس کانون زنان بازرگان و بانوان شاغل در ادارات عصر دوشنبه در سالن سازمان صمت برگزار شد.

سعید نبیل در این مراسم اظهار داشت: چهلمین روز سردار سلیمانی را گرامی می‌داریم و افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی فرزندان برومندی چون شهید دارد که اقتدار کشور مرهون آنهاست.

وی اضافه کرد: شهید سلمیانی در راه اقتدار و امنیت ایران و کشورهای منطقه جان خود را فدا کرد و شجاعت این سردار بزرگ اسلام الگوی همه سربازان جان بر کف کشور است.

نبیل تصریح کرد: از تلاش همه بانوان که این مراسم را برگزار کردند و کسانی که در تولید و تجارت و اقتصاد خدمت می‌کنند تشکر می‌شود.

وی اضافه کرد: کانون زنان بازرگان از فعالان اقتصادی توانمندی تشکیل شده که توانسته‌اند به اقتصاد و اشتغال استان کمک کنند.

نبیل با تقدیر از حمایت‌های سرکار خانم زرآبادی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با حمایت نمایندگان حامی صنعت بخشی از چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم روند این حمایت‌ها تداوم یابد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین افزود: نقش بانوان در کنار تربیت فرزند و همسر داری در خانواده در عرصه اجتماعی نیز ارزشمند و تأثیرگذار است و باید قدردان آنها باشیم.

در ادامه مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار داشت: نقشی که بانوان در عرصه‌های مختلف دارند قابل تقدیر است و باید از آن قدردانی کنیم و در رونق تولید هم از ظرفیت بانوان کارآفرین استفاده کنیم.

بخشنده از تلاش خانم زرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان تشکر کرد و یادآور شد: ایشان به عنوان نماینده قزوین بخوبی از صنعتگران حمایت کردند و در انتقال مشکلات تولیدکنندگان به وزیر صنعت همه همت خود را به کار بردند و نماینده‌ای تأثیرگذار بودند

شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک استان هم گفت: نقش نمایندگان در حمایت از تولید و صنعت در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی مشکل ساز شده بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: رئیس مجمع نمایندگان استان با تسلط بر امور صنعتی بخوبی از صنعتگران دفاع کردند و در گره گشایی از مشکلات تأثیرگذار بودند که تشکر می‌کنیم.

کشاورز تصریح کرد: قزوین با داشتن بانوی نماینده‌ای شجاع که جسورانه مشکلات را در صحن مجلس مطرح می‌کرد و دنبال چاره جویی بود توانست چالش‌ها را بهتر پشت سر بگذارد و شاهد نطق‌های تأثیرگذار نمایندگان استان بودیم که جای تقدیر دارد.

در این مراسم از خانم سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی که شجاعانه از حق مردم و صنعتگران دفاع کردند و بانوان شاغل در بخش صنعت استان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.