در این نمایشگاه ۱۰۴ تولیدکننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا از ۲۰ استان کشور محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاه به منظور آشنایی با انواع گیاهان آپارتمانی، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ارایه توانمندی‌ مشارکت کنندگان و فعالان این عرصه و همچنین سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.
علی‌اصغر حاجی‌محمدی افزود: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کنندگان، ارایه توانمندی‌ مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضای مناسب جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کننده و تولید کننده از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در حوزه سوغات و هدایا از استان‌های البرز، گیلان، گلستان، همدان‌، قزوین، اراک، تهران، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، زنجان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، بوشهر، قم ، خراسان ، آذربایجان شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از امروز تا دوم اسفندماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.