رضا حاجی آبادی سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: بنیاد شهید امور ایثارگران در قبال جامعه ایثارگران تحت پوشش متعهد بوده و از حداکثر توان موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات درمانی کل جامعه ایثارگری استفاده می نماید.

وی افزود: متولی تامین دارو و درمان در سطح کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفاه جامعه تحت پوشش از خدمات کشوری و با عقد قرار داد از طریق شرکت های بیمه ای اخذ خدمت می نماید.

به گفته حاجی آبادی کلیه هزینه های درمانی ایثارگران تحت پوشش با رعایت ضوابط قانونی و مالی از طریق بیمه تکمیلی دی و مطابق با استانداردهای درمانی پرداخت می گردد و در صورت مراجعه ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرار داد شرکت بیمه نیازی به پرداخت هزینه ای از سوی ایثارگر نمی باشد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مقطعی بدلیل مشکلاتی در تامین اعتبار ، پرداخت هزینه ایثارگرانی که شخصا اقدام به هزینه نموده بودند از سوی شرکت بیمه با تاخیر بود که این مشکل نیز با پرداخت بدهی به شرکت بیمه گر مرتفع گردید.

وی افزود: شرکت بیمه دی ، در همه استانهای کشور با مراکز درمانی و داروخانه ها طرف قرار داد بوده و لیست این مراکز اخذ از اداره کل بیمه دی استان می باشد.

گزارش ایرنا (دغدغه دارو و رنج مضاعف جانبازان شیمیایی قزوین) مرکز قزوین درد و دل برخی از جانبازن شیمیایی هشت سال دفاع مقدس است که اعلام کردند که افزایش قیمت دارو، یافت نشدن برخی داروهای خاص و اصلی و شرایط جدید بیمه‌ای موجب شده تا این جانبازان شیمیایی در قزوین علاوه بر دردهای ناشی از جانبازی، رنج و دغدغه و نگرانی تهیه دارو را نیز متحمل شوند.

در این گزارش آمده است که جانبازان سلامتی خود را برای عزت و عظمت کشور و آرمان های ملت و انقلاب فدا کردند و امروز کمترین وظیفه مسوولان نسبت به این قشر ایثارگر حل مسایل و مشکلات درمانی آنهاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.