مهدی قنادی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار همدان بیان کرد: سال گذشته علت تاخیر در پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت، تامین نشدن اعتبار از سوی دولت بود اما تخصیص‌های امسال منظم بوده‌است.

وی اظهار داشت: برای اینکه اقشار  آسیب پذیر و دهک های اول، دوم و سوم جامعه رایگان درمان شوند آزمون وسع طبق آیین نامه ابلاغی، توسط وزارت تعاون برگزار می شود که در این باره نیازمند حمایت استانداری ها هستیم.

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه همواره مسئولان از وضعیت نظارت گلایه‌مند هستند گفت: بیمه نظارت های خود را در مراکز محکم‌تر کرده و در حالیکه برخی افراد سودجو از تقویت نظارت گلایه‌مند شدند اما هدف این سازمان جلب رضایت مردم است.

قنادی درباره فعالیت موسسات فاقد مجوز اظهار داشت: یکسری از موسسات بدون اینکه مجوز فعالیت از وزارت بهداشت دریافت کرده باشند مشغول به فعالیت  شدند که در صورت شناسایی در مرحله نخست از آنها می‌خواهیم نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی بیان کرد: توزیع دارو در این مراکز خارج سیستم دولتی و رسمی بوده و اغلب داروهای آنها قاچاق و فاسد بوده و ارزشی برای بیمار ندارد و فقط ضرر است.

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: جلوگیری از فعالیت این افراد، منافع خیلی از آنها را به خطر انداخته است بنابراین شروع به ایجاد برخی مسائل برای ادامه فعالیت می کنند.

حدود یک میلیون نفر در همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.