هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جمع مردم قزوین که به مناسبت ایام االه دهه فکر در خیابان شهدا تجمع کرده بودند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲ بهمن نماد اتحاد و انجسام مردم است و ملت از هر کسی که بر طبل نفاق بکوبد و این اتحاد را برهم بزند منزجر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نقشه تفرقه انگیزان داخلی را برهم می‌زند، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام وحدت است و مهم‌ترین دستاورد آن برهم خوردن نقشه تفرقه انگیزان و کسانی است که مردم را از خودشان ناامید می‌کنند.

جمالی پور با بیان اینکه مردم به خوبی اهداف انقلاب را درک کرده‌اند، گفت: شاید مردم از عملکرد مسؤولان و مدیران گله‌مند باشند، اما نسبت مردم با انقلاب تعریف شده است و ما اعتقاد داریم انقلابی که پایه آن مردمی باشد، حتما مورد حمایت مردم باقی می‌ماند.

استاندار قزوین تصریح کرد: شاید در فرآیند امورات جامعه اشکالاتی به وجود آید، اما مردم خودشان بنیانگذار این انقلاب هستند و خوب می‌دانند که آمریکا از اتحاد و انسجام مردم می‌ترسند.

وی نگاه هیات حاکمه آمریکا در این چهل سال را باطل عنوان کرد و گفت: اینکه آمریکایی‌ها سالها منتظرند تا روزی ملت از انقلاب و کشورشان برگردد، یک نگاه باطل است و هرگز راه به جایی نمی‌برد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: امروز وحدت و انسجام مردم در یوم االه ۲۲ بهمن باید سرمشق مسؤولان و مدیران قرار گیرد و همه بدانند که مردم چنین وحدتی را می‌پسندند.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز سه شنبه در خیابان شهدا و دیگر شهرهای استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.