رضا عسگری روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران ثابت کرده که در تمام برهه ها پای آرمان های انقلاب ایستاده و در مسیر روشنی که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، پای نظام ایستاده اند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امروز تجدید بیعتی دوباره با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است و پیام روشن این حضور با شکوه به دشمنان این است که ملت ایران همواره از انقلاب اسلامی پشتیبانی می کنند.

عسگری اظهار داشت: این حضور حماسی نشان از آن دارد که تمام اقداماتی که دشمنان خواسته اند از طریق آنها خللی در مسیر حرکت ملت ایران ایجاد کنند، تاثیری در اراده و حرکت ملت انقلابی ایران نداشته است.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از آن است که تحریم ها و مجموعه اقدامات خصمانه ای که دشمنان و در رأسشان آمریکا بر علیه ملت ایران داشته اند، بی اثر بوده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه اکنون گام دوم انقلاب را آغاز کرده ایم، خاطر نشان کرد: در این مسیر آرمان بسیار بلندی داریم و این آرمان ها نه تنها برای کشور عزیزمان که برای همه ملت هایی که تحت سلطه استکبار جهانی بوده اند، اثر موثری را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.