آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در شهر دانسفهان برگزار شد، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با تشریح ویژگی یک نماینده‌ اصلح افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سفارش کرده‌اند نماینده‌ای انتخاب کنیم که ویژگی‌های شهید مدرس را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید شجاعت داشته باشند، یادآورشد: شهید مدرس با شجاعت و صراحت لهجه در مقابل رضا شاه ایستاده بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد و امروز نیز انتظار این است که چنین نمایندگانی وارد مجلس شوند.

آیت الله عابدینی افزود: باید نماینده‌ای داشته باشیم که حلال و حرام را بفهمد، به قیامت اعتقاد داشته باشد، حرمت شهید و انقلاب را حفظ کند و وقتی با مردم سخن می‌گوید، مردم را در راستای ظهور منجی عالم بشریت(عج) تشویق کند.

امام جمعه قزوین گفت: زمانی تمام انقلاب به مدرسه فیضیه خلاصه می‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، مرزهای جمهوری اسلامی و قدرت اسلام در غزه، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و عراق گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: اگر در سوریه حضور پیدا نمی‌کردیم، مجبور می‌شدیم در کشور با تروریست‌ها مبارزه کنیم چرا که هدف همه این اتفاقات جنگ با ایران و از بین بردن جمهوری اسلامی بود و همه باید برای حمایت از انقلاب پای کار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ایام شهادت آیت‌الله مدرس گفت : 22 بهمن 57، شروع انقلاب اسلامی است و کسانی که حسرت حضور در آن دوران و فعالیت‌های انقلابی را می‌خورند، امروز فرصت بسیاری برای خدمت به انقلاب دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.