حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در پنجمین روز از هفته بسیج ( ۳۰ الی ۶ آذر) در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اظهارداشت: حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به عزت و اقتدار ایران کمک کرد و پیروزی ایران با حضور نیروهای مردمی، نظامی، انتظامی، سپاهی و ارتشی اغلب نظریه پردازان نظامی غرب و شرق و حتی وزارت دفاع آمریکا را هم به حیرت واداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تاکید بر اینکه بسیجیان پا به رکاب ولایت برای دفاع از ارزش های اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: بسیج ریزش ندارد بلکه در میان اقشار مختلف و حتی در بین سایر ملت ها شاهد خیزش تفکر این تشکل انقلابی و مردمی هستیم.

ابراهمی بشکانی در همین حال بسیج را پدیده و دستاورد انقلاب و یادگار امام راحل عنوان کرد که نقش واقعی خود را ۴۰ سال گذشته در صحنه های مختلف ایفا کرد و امروز آثار تفکر آن در سایر کشورها از جمله سوریه، لبنان و ... مشهور است، زیرا به گفته وی بسیج مجموعه ای از پاکترین و با ایمان ترین و با شرافت ترین انسان هاست که برای کشور عزیزمان کار می کنند.

ابراهیمی بشکانی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز تمام مردم ایران بسیجی هستند، بی تردید هرکس که دلش برای انقلاب و کشور بسوزد و دلداده خدمت به مردم خود باشد، بسیجی است.

امام جمعه بهاباد  در ادامه وحدت را مهمترین رکن تفکر نیروهای مقاومت بسیج برشمرد و گفت: یک بسیجی اعتقاد به وحدت کلمه دارد،چیزی که همواره امام امت و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، اگر وحدت آسیب ببیند و فرمان رهبری را نادیده بگیریم و انجام ندهیم شکست ما در برابر دشمنان قطعی خواهد بود.

در این دیدار سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برنامه های هفته بسیج شهرستان را تشریح کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.