محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه برگزاری جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با فعالیت‌های گسترده‌ای رسانه‌های در صدد آسیب زدن به احساساست و علایق مردم نسبت به نظام هستند و تلاش می‌کنند موجب نا امیدی و یاس در میان مردم شوند.

وی بیان کرد: هوشیاری انقلابی مردم و رسانه‌ها ایجاب می‌کند بتوانیم در این شرایط با توطئه دشمنان مقابله کنیم لذا در این راستا سیاست‌هایی را عملیاتی خواهیم کرد.

کشاورز تصریح کرد: لازم است مدیران و فعالان رسانه‌ها از ظرفیت ایام شهادت و چهلم سردار حاج قاسم سلیمانی برای تشویق و ترغیب مردم جهت حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده مناسبی داشته باشند و در ایجاد موج جدید مطالبه خروج آمریکا از منطقه بخصوص از کشور عراق در آستانه روز ۲۲ بهمن اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین توصیه می‌شود در انعکاس گسترده محکومیت طرح آمریکایی، صهیونیستی «معامله قرن» و انعکاس گسترده محکومیت «دولت قاتل حاج قاسم سلیمانی» سیاست گذاری شود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: بازخوانی و تبیین مؤلفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و نیز برجسته سازی جنایات و خیانت‌های رژیم سابق «از زبان افراد باقیمانده از رژیم پهلوی» اقدام شده و برای تبیین و برجسته سازی خدمات جمهوری اسلامی ایران در پیشرفتهای مادی کشور و معنوی مردم «ارتقای جایگاه هویتی و تمدنی مردم کشور در سطح جهان، باز شدن درب‌های رحمت الهی بر روی مردم» و بازخوانی و تبیین مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی ازجمله استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت و پیشرفتهای علمی «فناوری هسته‌ای، نانو و بیوتکنولوژی» و مردم سالاری دینی توجه بیشتری شود.

کشاورز یادآور شد: همچنین تاکید بر وحدت آحاد مردم کشور در برابر دشمن و پرهیز از جناحی کردن یوم الله ۲۲ بهمن، خودداری از انعکاس سخنان تفرقه انگیز و وحدت شکن و برجسته سازی جنایات آمریکا و انگلیس، پیش از انقلاب در ایران و تبیین آثار کوتاه کردن دست آنان از کشور توسط انقلاب اسلامی بخوبی در رسانه‌ها تبیین شود.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت رسانه‌های متعهد در اطلاع رسانی مناسب و مشارکت گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان و تقویت اقتدار جمهوری اسلامی باشیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.