به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور در دومین روز از دهه مبارک فجر در سفر یک روزه به شهرستان بویین زهرا برای افتتاح چند طرح عمرانی با حضور در گلزار شهدای این شهر به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

در این دیدار که عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری و علی رحمانی فرماندار بویین زهرا هم حضور داشتند استاندار قزوین با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشت.

استاندار قزوین در گلزار شهدای بویین زهرا گفت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون شهداست و همه وظیفه داریم از خونش شهدا صیانت کنیم.

وی بیان کرد: با ادامه مسیر شهدا انقلاب اسلامی بیمه خواهد شد و از ناملایمات عبور خواهیم کرد.

استاندار قزوین همچنین با حجت الاسلام محمد رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا دیدار و گفتگو کرد.

جمالی پور در این دیدار تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دشمن را نا امید خواهد کرد و باید تلاش کنیم با اطلاع رسانی مناسب زمینه حضور مردم در این رویداد مهم را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات دولت و نظام است و این ایام باید به کام مردم شیرین شود.

استاندار قزوین یادآور شد: در شهرستان بویین زهرا ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد که با بهره گیری مناسب از آن می‌توان به اشتغال و تولید کمک کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان، افزود: این استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی در این حوزه به ویژه در شهرستان بویین زهرا و آوج دارد و باید تمامی تلاش خود را برای فعال سازی ظرفیت‌های آنها به کار گرفت.

جمالی پور استفاده بهینه ز همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور را راهکاری برای خروج از اقتصاد نفتی دانست و تاکید کرد باید از همه امکانات روز برای کاهش هزینه‌ها استفاده کنیم.

استاندار قزوین افزود: سیاست دولت این است که از همه منابع به صورت بهینه استفاده کند و همه را مکلف کرده ایم که روش‌های استفاده بهینه از منابع را در اولویت قرار دهند.

جمالی پور یادآور شد: از روحانیت معزز و ائمه جمعه انتظار داریم به دولت کمک کنند و به جای تقسیم جامعه به خودی و غیرخودی به حفظ وحدت دعوت کنند.

در ادامه این سفر ساختمان الحاقی اداره آموزش و پرورش و خانه فرهنگ شال افتتاح شد.

ساختمان آموزش و پرورش با ۴۰۰ مترمربع زیربنا، در دو طبقه با پنج اتاق و۱۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده است.

همچنین با حضور استاندار قزوین پروژه سرمایه گذاری در یک مجتمع تجاری در شهر بویین زهرا را که با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی تکمیل شده، افتتاح شد.

این مجتمع با ۱۱ میلیارد ریال ساخته شده که ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط شهرداری و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.