علیرضا وارثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح برای ۷۶ نفر به صورت مستقیم و هفت نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری ۴۱ ویژه برنامه این سازمان در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک، افتتاح مهد کودک در شهرستان آبیک، راه اندازی مرکز شبانه روزی توانبخشی و مراقبتی معلولان جسمی و حرکتی، برپایی نمایشگاه در حوزه‌های مختلف کارآفرینی، مشاوره مددکاری و بهره برداری از مرکز اقامتی و واحدهای مسکن مهر از جمله برنامه‌های مهم بهزیستی در سطح استان هستند.

وارثی ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال، ۳۸ واحد مسکونی با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود که از این تعداد ۹ واحد مسکونی مربوط به خانواده‌های دارای دو معلول است.

وی تصریح کرد: بهزیستی استان در سال جاری، حدود ۴۷ واحد مسکونی با اعتبار چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال را به بهره برداری رسانده و آنها را به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده‌ است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برپایی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی جشن انقلاب اسلامی، بازدید از مراکز تحت نظارت و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.

۲۴ هزار و ۷۰۰ معلول در استان قزوین تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.