دبیر جنبش مردمی اصلاحات انقلابی در این مراسم گفت: فعالیت این تشکل سیاسی محدود به افراد با گرایش سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نیست و در واقع این جریان خود را فراتر از واژگان تعریف شده اصولگرایی و اصلاح طلبی می‌داند.

حجت الاسلام سید محمد آقامیری افزود: ما انقلابی هستیم چون امروز ساختار سیاسی و مدیریتی کشور نیاز به اصلاحات اساسی و انقلابی دارد و جوانان متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی باید نقش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در ابتدای انقلاب جوانان ۱۵ تا ۳۵ سال، هم جنگ را فرماندهی کردند و هم مجلس و دولت را مدیریت نمودند، امروز نیز مدیران و نخبگان ۳۰ تا ۵۰ ساله با داشتن تجربه و تحصیلات عالی، سن طلایی را برای حضور در مجلس و مدیریت کشور دارند و باید از ظرفیت آنها نهایت استفاده را داشت.

آقامیری با اشاره به اهداف این جنبش، گفت: به میدان آوردن جوانان متعهد و مخصوصا نخبگان جوان برای به دوش کشیدن مسئولیت‌های نظام، معرفی کردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی در جهان، بازخوانی اهداف انقلاب با آسیب شناسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و حل مشکلات اقتصادی کشور با اتکا بر ظرفیت جوانان از جمله اهداف این جنبش است.

 ۴۸ حزب سیاسی در استان قزوین مجوز فعالیت گرفته‌اند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.