سیداصغر حسینی، مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: ۴۵ هزار واحد مسکن مهر که از تسهیلات این بانک در سطح استان قزوین بهره‌مند هستند تاکنون کارت‌های اقساطی خود را دریافت کرده و نسبت به پرداخت آن نیز اقدام می‌کنند.

به گفته وی، با پرداخت کارت‌های اقساطی مابقی واحدهای مسکن به زودی شاهد جشن پایان عملیات ساخت و ساز مسکن مهر در استان قزوین خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکل مالی برخی از تعاونی‌های مسکن مهر در سطح استان قزوین، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات این حوزه، نشست‌هایی با تعدادی از مدیران تعاونی‌ها نسبت به افزایش سقف تسهیلات تا ۴۵۰ میلیون ریال برای هر واحد داشته ایم و امیدواریم انجام این کار منجر به پایان هر چه سریع‌تر عملیات ساخت و ساز در این بخش باشد.

وی به تسهیلات بخش بافت‌های ناکارآمد شهری نیز اشاره و یادآور شد: تاکنون به ۲ هزار و ۳۸۴ واحد تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی مقاوم سازی و نوسازی با نرخ سود ۹ درصد به متقاضیان این استان پرداخت شده و محدودیتی نیز در ادامه پرداخت‌ها نداریم.

حسینی اضافه کرد: سقف تسهیلات برای متقاضیان بافت‌های ناکارآمد شهری در صورت بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز در ساختمان‌های خود تا یک میلیارد ریال و برای انبوه سازان حرفه‌ای نیز تا ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد بدون سپرده گذاری خواهد بود.

بانک مسکن در استان قزوین دارای ۲۲ شعبه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.