علی رحمانی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی افتتاح طرح‌های عمرانی دهه مبارک فجر در شهرستان بوئین‌زهرا، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند که طرح‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا هرچه سریعتر برای بهره برداری در ایام الله دهه فجر آماده شوند.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان، اضافه کرد: روستای چلمبر از توابع بخش مرکزی بویین زهرا در دهه مبارک فجر امسال از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

رحمانی گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای دیگر از جمله هجیب، رووان، چنارسفلی، چنار اولیا، قشلاق چلمبر، قشلاق حاجی آباد، صادق آباد، عباس آباد از توابع بخش مرکزی و باقرآباد از توابع بخش دشتابی نیز در حال اجراست که امیدواریم تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: عملیات کلنگ زنی این طرح‌ها اواخر شهریورماه امسال به صورت نمادین در روستای چلمبر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان آغاز شده بود که با تلاش شبانه روزی و در حدود چهار ماه به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان افزود: با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، تمامی مناطق روستایی شهرستان بویین‌زهرا که حائز شرایط گازرسانی هستند از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.