مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صاحبان صنعت و متولیان بخش خدمات می توانند با ورود به این سامانه برای نیروی کار فنی، ماهر و متخصص تقاضا بدهند.

حجت الله امینی افزود: این سامانه رابطی بین نیروهای کار ماهر و متخصص در حرفه ها و رشته های گوناگون با صاحبان بازار، صنعت و خدمات محسوب می شود.

وی اظهار داشت: این سامانه می تواند موجب اشتغال بهتر و سریع تر نیروهای ماهر، متخصص و آموزش دیده شود و نیاز صاحبان صنعت و خدمات به نیروی کار را نیز به شکل مناسب برطرف کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین یادآور شد: یکی از مشکلات صاحبان صنعت، یافتن نیروهای ماهر و آموزش دیده در صنایع مورد نظر است که ایجاد این سامانه تا حد زیادی مشکل یاد شده را مرتفع خواهد کرد.

امینی در ادامه از آمادگی اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین با صنایع برای اجرا و برگزاری دوره های آموزشی فنی و مهارتی خبر داد و گفت: به لحاظ محدودیت مکانی و مالی امکان برگزاری تمامی دوره های فنی در رشته های مختلف در مراکز آموزشگاهی دولتی وجود ندارد بنابراین از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از جمله صنایع برای اجرای این دوره ها استقبال می کنیم.

۱۱ مرکز آموزشگاهی دولتی و ۱۷۷ آموزشگاه آزاد (بخش خصوصی) در استان قزوین به ارایه دوره های آموزش فنی و حرفه ای و مهارتی می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.