دبیر هیات کاراته استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین مرحله لیگ برتر کاراته جهان در سال ۲۰۲۰ به میزبانی پاریس با حضور ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور در حال برگزاری است.

حمیدرضا داوری افزود: عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این رقابت‌ها رقیبانی از فنلاند، بلاروس، روسیه و شیلی را با اقتدار شکست داد و به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یافت.

وی اضافه کرد: این ملی پوش قزوینی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از فرانسه خواهد رفت که مدال نقره کاراته وان اسپانیا ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد.

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: عسگری هم اینک در آستانه کسب سهمیه المپیک قرار دارد و در صورت کسب یک نشان طلا یا نقره به این سهمیه دست خواهد یافت.

داوری با اشاره به دیگر کاراته کاهای قزوینی حاضر در این رقابت‌ها، گفت: علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم نیز با باخت حریف کرواتی، امکان حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

وی گفت: محمدصادق بابایی رییس هیات کاراته استان قزوین نیز به عنوان پزشک تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارد که باید از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

این مسوول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهمین دوره مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کاراته ایران به میزبانی ورزشگاه شهید افراسیابی تهران، گفت: علی قاسمی کاراته کای پیشکسوت استان در کاتای انفرادی این رقابت‌ها به نشان برنز و سیداحسان میررحیمی در کومیته وزن منهای ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

وی گفت: در این رقابت‌ها جمعی از داوران شایسته و پرتلاش کاراته استان به قضاوت پرداختند که نشان دهنده ظرفیت‌های کاراته قزوین در بخش ورزشکاران و داوران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.