حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حسینیه الغدیر شهر محمدیه، گفت: شهید و شهادت در نگاه قرآن دارای جایگاه رفیعی هستند و هرکسی نمی‌تواند این مقام بزرگ را درک کند، چون طبق کلام الهی شهدا زنده بوده و در نزد پروردگار روزی می‌خورند.

مقام ارشد قضایی استان گفت: این شهید طبق خاطرات زندگی و گفته‌های همرزمانش با الگوگیری از زندگی ائمه اطهار(ع) و ارادت ویژه‌ای که به حضرت زهرا(س) داشت با تبعیت از ولایت یک عمر به دنبال انجام وظیفه بود.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: تمام اعمال حاج قاسم سلیمانی در مدل اعتقاد و نگاه ایشان نسبت به زندگانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و الگوگیری از زندگی آنها خلاصه می‌شد.

قدرتی گفت: شهید قاسم سلیمانی اگر امروز به عنوان یک اسوه و الگو نه تنها در ایران و جهان اسلام بلکه در بین مستضعفان جهان مطرح است، به خاطر الگو و سبک زندگی ایشان بوده که از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) برآمده بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رفت و آمد و نشست و برخاست‌های خود بسیار متواضعانه و با ادب برخورد می‌کرد و علیرغم مقام بالای نظامی با افراد پایین دست و مردم رفتار متواضعانه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه همه ما ایرانیان مدیون این شهید هستیم، گفت: سردار سلیمانی در جبهه‌های دفاع از حریم ولایت و امامت در برابر وحشی‌ترین و خبیث‌ترین عناصر دست پرورده آمریکا یعنی داعش قرار می‌گرفت و با آنها مبارزه می‌کرد و توانست شر داعش را از پیکره جهان اسلام و کشورهای اسلامی و منطقه برطرف نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.