علیرضا خسروی روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در این رشته و فدراسیون وجود دارد و باید برای فراهم سازی زمینه‌ها و بهره برداری از این ظرفیت‌ها در مسابقات آینده اقدام کرد.

وی اضافه کرد: امروزه ورزش‌های رزمی در دنیا سبد بزرگی از ورزش همگانی و قهرمانی را به خود اختصاص داده و در تمامی عرصه‌های ورزشی حضور پررنگی دارند.

خسروی گفت: ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برای اولین بار از این فدراسیون در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات نماینده داشت که مدال‌های خوشرنگی نیز برای کشور به ارمغان آمد.

وی اضافه کرد: انجمن‌هایی در این فدراسیون حضور دارند که استعداد و پتانسیل لازم را برای ورود به مسابقات المپیک در دوره‌های آینده دارند و باید زمینه ظهور و شکوفایی آنها را فراهم کرد.

این مسوول ادامه داد: امیدواریم نگاه ویژه‌ای به این رشته در استان‌ها صورت گیرد تا مدال‌ها و عنوان‌های بیشتری از این رشته برای کشور به دست آید.

خسروی با اشاره به ظرفیت‌های این رشته در قزوین،  افزود: این استان، بیشترین سهم مدال کشوری را میان هیات‌های استانی به خود اختصاص داده است که عملکرد مطلوب هیات استان را طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد و باید به همین شکل در دوره جدید مدیریتی نیز ادامه یابد.

در این مجمع، افشین هادی چگینی با ۱۸ رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.