وحید مقدم سلیمی سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری قزوین  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای خدمات شهری از نیمه شب تا ساعات اولیه صبح امروز (یکشنبه) به صورت آماده باش و در عملیات شبانه اقدام به یخ زدایی معابر شهر کردند.

وی اظهار داشت: شن و نمک پاشی برای بازگشایی معابر شهری از نیمه شب تا ساعات اولیه صبح امروز با اولویت بندی معابر براساس دسترسی به بیمارستان ها، دانشگاهها ،مدارس، مهدهای کودک ها و معابر اصلی هسته مرکزی به سمت سایر معابر فرعی انجام شده است.

مقدم سلیمی با اشاره به اینکه کار دپوی مخلوط نمک و شن درانبارهای شهرداری انجام گرفته است تا درصورت برودت و یخ زدن معابر بلافاصله کار یخ زدایی از معابر انجام بگیرد،افزود: این اقدام هرساله بخشی از اولویت های زمستانه شهرداری محسوب می شود و امسال نیز مخلوط به حجم برآورد شده متناسب با ایام زمستان تامین شده است.

این مسوول تاکید کرد: هم‎‌اکنون تمامی تجهیزات، ماشین‌آلات و نیروهای مجموعه در وضعیت آماده‌باش کامل قرار داشته و سازمان مدیریت پسماند شهرداری در حال خدمات‌رسانی در سطح شهر است.

وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت امکان از تردد غیرضروری در خیابان و جاده های برون شهری خودداری کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۳۷ واحد خدمات شهری برای دریافت خدمات تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد موجب کندی رفت و آمد خودروها در سطح خیابان ها و محورهای برون شهری قزوین و مشکلاتی را برای شهروندان و رانندگان بوجود آورده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.