ایوب کرد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ادامه بارش‌ها تا اواسط هفته و احتمال وقوع یخبندان در برخی مسیرهای ارتباطی با هماهنگی‌های صورت گرفته، ۳۰تیم ثابت و سیار راهداری با بسیج تمامی امکانات آماده خدمات رسانی شبانه‌روزی به هموطنان‌هستند.

وی از تجهیز ۱۴ راهدارخانه سیستان و بلوچستان برای خدمات‌رسانی مطلوب و به موقع در مخاطرات احتمالی به مسافران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، ۴۰۰ تن نمک و شن برای زمستان امسال تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین بر همراه داشتن زنجیره چرخ و فراگیری چگونگی استفاده از آن تاکید کرد و افزود: زنجیر چرخ موجب جلوگیری از لغزش خودرو می‌شود و امکان تردد ایمن بر روی جاده‌های لغزنده را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود پیش‌از انجام هرگونه سفر جاده‌ای اطلاعات لازم را از سامانه‌های تلفنی، پیامکی، اینترنتی ۱۴۱ دریافت کرده و در صورت مطلوب نبودن شرایط جوی از انجام ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان بویژه جاده‌های مناطق کوهستانی خودداری کنند.

.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.