محمد قاسمی روز سه شنبه در سومین نشست کارگروه رصد فضای مجازی ویژه انتخابات که در دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: در حال حاضر در فضای انتخابات، بحث صلاحیت ها مطرح است که انتظار می رود داوطلبان احراز صلاحیت نشده از مسیر قانون خارج نشوند و در چهارچوب های قانونی مطالبات خود برای تایید صلاحیت را پیگیری کنند، چرا که دشمن با سوءاستفاده از این فضا به دنبال ایجاد ناامنی و بی نظمی در سطح جامعه است.

وی با تاکید بر  اینکه باید از امنیتی کردن فضای انتخابات پرهیز کنیم، زیرا در این شرایط از اهداف موردنظر دور خواهیم شد، اظهارداشت: باید به گونه ای عمل کنیم که شرایط را برای برگزاری یک انتخابات امن و در فضایی کاملا آرام و بدون تنش و حضور حداکثری مردم فراهم کنیم و این امر نیازمند مشارکت و عزم جدی همه دستگاه ها است.

دادستان قزوین برلزوم رصد فضای مجازی تاکید کرد و گفت: غفلت از رصد و مدیریت فضای مجازی بدون شک افزایش هجمه دشمن را به همراه خواهد داشت، به همین خاطر با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات باید رصد دقیق تری نسبت به فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی توسط دستگاه های عضو این کارگروه صورت گیرد.

قاسمی افزود: دشمن در ایام منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت ها برای القاء باورهای شوم خود، خدشه دار کردن خدمات و ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده می کند و به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است.

به گفته وی در این شرایط ضروری است بر اساس اصل پیشگیری از ظرفیت فضای مجازی به خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و مقابله با هجمه های دشمن بهره‌مند شویم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اذعان داشت: فضای مجازی نیازمند آسیب شناسی جدی است و دستگاه های متولی باید با هم افزایی این آسیب ها را احصاء تا با برنامه ریزی صحیح و دقیق، فضای مجازی مدیریت شود تا از این فضا به عنوان یک فرصت برای بیان ارزش ها، دستاوردها و خدمات نظام استفاده شود و دستگاه های متولی باید محتوای مناسب در این خصوص را تهیه و منتشر کنند.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر ایشان که با حضور میلیونی مردم فهیم کشور برگزار شد اشاره کرد و گفت: این مراسم نشان از درک عمیق جامعه از تلاش های صادقانه و مجاهدت های 40 ساله این سرباز وطن برای دفاع از اسلام و میهن داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تا روز شهادتش به دست آمریکای جنایت پیشه، دست از خدمتگزاری صادقانه برای اعتلای ایران اسلامی و تظلم خواهی کشورهای اسلامی از چنگال اشغالگران برنداشت و امروز تلاش های خستگی ناپذیر این شهید راه خدا، اسلام و وطن باید الگوی همه مسوولان باشد.

به گفته وی باید راه شهید حاج قاسم سلیمانی را با تمام توان ادامه دهیم و خدایی ناکرده به گونه ای عمل نکنیم که مدیون خون پاک سلیمانی ها باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.