هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در بازدید از شرکت هفت الماس در شهرستان البرز افزود: تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی، افسران و سربازان خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و باید مدیران در سازمان‌ها و دستگاه‌ها خود را پشتیبان و حامی واقعی آنها بدانند.

وی اضافه کرد: هر مانعی که جلوی پای تولیدکنندگان ایجاد می‌شود در واقع به نوعی یک سنگ جلوی پای توسعه کشور گذاشته شده و از شکوفایی اقتصادی و افزایش بهره وری جلوگیری به عمل آمده است.

جمالی پور گفت: مدیران باید در این شرایط اقتصادی، پشتیبان خوبی برای صنایع باشند و به این باور برسند که حیات آنها در گرو حیات صنایع و واحدهای تولیدی است و اقدامات آنها در آینده اثر خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: باید درک جدی ایجاد شود که اگر به بخش خصوصی کمک می‌کنیم در کلان به اقتصاد ملی و منفعت عمومی کمک شده است و اثر آن در جامعه مشاهده خواهد شد.

جمالی پور ادامه داد: باید در این شرایط از تولید و صنعت حمایت کنیم چون هرچقدر ساختار دولت، کوچکتر شده و به بخش خصوصی دامنه فعالیت بیشری داده شود گام‌های بلندی برای توسعه کشور برداشته خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: گسترش بیش از اندازه دولت، در حقیقت نابود کردن اقتصاد ملی است و هرچقدر دولت کوچک، سیاستگذار و مطالعه گر باشد صنعتگر نیز با سرعت بیشتری به تولید و سودآوری خواهد رسید.

وی با انتقاد از رشد بیش از اندازه دولت در کشور، افزود:امروزه همه دستگاه‌ها تصدی گر شده اند که خیلی خطرناک است و باید برای آینده بهتر از تصدی‌گری به سیاست‌گری برسیم.

شرکت صنایع هفت الماس تولید کننده انواع ورق‌های فولادی گالوانیزه، رنگی، گالوالوم و روغنی بوده که ظرفیت اسمی سالانه آن حدود ۳۵۵ هزار تن ورق گالوالوم است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.