عیسی قبادی روز سه‌شنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان قزوین افزود: گرچه برخی از واحدهای تولیدی در پرداخت مطالبات خود به شرکت گاز کوتاهی می کنند اما وظیفه دستگاه متولی سوخت رسانی به این واحدها است و نباید گاز واحد را قطع کنند.

وی به مشکلات بدهی برخی کارخانجات به شرکت گاز اشاره کرد و گفت: مسئولان شرکت گاز در این شرایط اقتصادی و فرارسیدن فصل سرما باید فرمولی طراحی کنند تا گاز موقت به این نوع واحدها داده شود.

قبادی در ادامه سخنان خود همچنین گفت: به همان میزان که از سوخت رسانی واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم، مسئولان متولی باید دقت کنند که با برخی اقدامات مانند گازرسانی و برق رسانی به روستاها شرایط تغییر کاربری و ساخت باغ و ویلا در بافت روستا ایجاد نشود چرا که هر ذره از خاک کشاورزی برای نظام و انقلاب ارزشمند است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به مشکلات بانکی برخی از واحدهای تولیدی پرداخت و تاکید کرد: امروز بالاترین استراتژی اقتصادی در کشور حفظ اشتغال است و بانک‌ها باید تلاش کنند تا جای ممکن با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به زنده ماندن تولید و پویایی کارخانجات اقدام کنند.

قبادی به طرح پردیس تولید روستایی در قزوین اشاره کرد و گفت: درحال حاضر استان برای حمایت از تولید روستاییان طرح پردیس را در دستور کار قرار داده و به دنبال همگرایی فعالیت های اقتصادی در روستاها است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامی که پس از مصوبات رفع موانع تولید انجام می‌شود باید گزارش کرد تا این اقدامات خوب به عنوان یک بازخورد مثبت باعث تشویق مدیران و مسئولان متولی شود.

استان قزوین دارای ۳۵۰۰ واحد صنعتی و ۲۵۰۰ واحد کشاورزی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.