سرهنگ عباس برزگر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نخبگان بزرگ کشور را در عرصه‌های مختلف به شهادت رسانده‌اند اما همواره راه آنها با جدیت و عزم بیشتری ادامه یافته است.
وی افزود: وقتی شهید بهشتی به شهادت رسید، مخالفان جمهوری اسلامی شاد شدند زیرا در نظر آنان جانشینی برای این شهید والا مقام وجود نداشت درحالیکه به حرمت خون شهدا و همچنین هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری راه آنها با جدیت ادامه یافت.
برزگر با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، افزود: ایشان همانگونه که در طول حیات برای امت اسلامی به عنوان یک مبارز رشید و شجاع و مخلص مایه عزت، اقتدار و برکت بود پس از شهادت نیز باعث تقویت وحدت و انسجام در منطقه شده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه پاسخ کوبنده‌ای به تعدی دشمنان داده است، خاطرنشان کرد: انجام هرکاری به مقدماتی نیاز دارد و جمهوری اسلامی به زودی کاری می‌کند که دشمنان از انجام این عمل ددمنشانه پشیمان شوند.
برزگر گفت: غربی‌ها عنوان کردند که هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما جمهوری اسلامی تلاش ما را نابود کرده است به همین دلیل برای ترور حاج قاسم سلیمانی و ضربه زدن به نظام اقدام کردند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.
همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.