به گزارش ایرنا نصرت الله لطفی روز دوشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: باید برای پیشگیری از توطئه های دشمن تلاش کرده و در مقابل آن ایستادگی کنیم.
وی شناخت دشمن، شناسایی توطئه های آن و آمادگی در برابر دشمن را در جنگ امروز ضروری دانست و افزود: توطئه های دشمنان ایران اسلامی همواره متفاوت بوده و بیش از 300 شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و فضای مجازی تهدیدی برای جوانان تلقی می شود.
وی گفت: امروزه نظام سلطه با محوریت آمریکا جنگ هوشمندانه ای را علیه کشور تببین کرده و امید مردم را هدف قرار داده است و ایجاد اعتراضات مدنی یکی از ماموریت های دشمنان می باشد که از این طریق بتواند براندازی نظام را طراحی کند.
لطفی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم و حکومت است گفت: در مقابل سیاست های خصمانه آمریکا در این شرایط هر شخصی بتواند کاری کند برای کشور جهاد کرده چراکه دشمنان جدایی مردم از نظام هدف قرار داده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: آمریکایی ها باور دارند که در 39سال گذشته هراقدامی علیه ایران بی نتیجه بوده و برخورد نظامی جوابگو نخواهد بود.
وی با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قاتلان عوامل تروریستی اخیر اهواز گفت: امروزه تسلیحاتی رونمایی نشده داریم که می توانند شناورهای متحرک را هدف قرار دهد.
لطفی بیان کرد: آمریکا در غرب آسیا میلیاردها دلار هزینه کرده و هیچ دستاوردی برای آن نداشت و علت آن نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است.
وی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم را راه حل خنثی کردن توطئه های دشمنان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: امروزه در جامعه کاستی های وجود دارد که باعث تنزل اعتماد اجتماعی مردم شده است که باید برای افزایش آن تلاش کنیم.
لطفی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و ارایه کارنامه نظام و احصا و پاسخ به شبهات مطرح شده در جامعه را از مامورت های مهم امروز مدیران و مسئولان عنوان کرد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.