سیدمحمد حسینی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ‌۹ دی قزوین با اشاره به اینکه مردم ایران هیچ گاه درگیر اقناع تبلیغات دشمنان خود نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: بینش سیاسی بالای مردم ایران مثال زدنی است زیرا آنان در تمامی صحنه ها نشان داده‌اند که می‌توانند در لحظات بسیار حساس نیز تصمیم درست را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز قوه قضاییه منشا امید در جامعه شده و با تمام افراد اخلال‌گر در امور اقتصادی به طور قاطع برخورد می‌کند، تصریح کرد: بدون شک با رفتار جهادی سایر قوا نیز می‌توانیم ضمن حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، گام‌های اساسی در سایر زمینه ها برداریم.

حسینی با بیان اینکه برخی‌ها در زمان فتنه ۸۸ با تردید آفرینی در داخل کشور تلاش می‌کردند همسو با دشمنان و منافقان خارج از مرزهای ایران ذهن مردم را مشوش کنند، افزود: مردم بابصیرت، آگاه و هوشیار ایران اسلامی همانند گذشته با ولایت همراه شدند و این مساله باعث شد تا فتنه آشوبگران دوباره ناکام مانده و به ثمر نرسد.

به گفته وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در زمان جنگ صفین و خوارج دشمنان تلاش می‌کردند تا مردم را از ولی زمان خود دور کنند و این در حالی است که جنگ رسانه‌ای دشمن بر ذهن برخی از افراد نیز اثر می‌گذاشت.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که نبرد حق علیه باطل همیشگی است و دشمنان از کینه و دشمنی خود هیچ‌گاه دست برنمی‌دارند، اظهار داشت: روزهای ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و ۹ دی هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیستند زیرا مردم در وقایع یاد شده و به صورت خودجوش به حرکت درآمدند و این در حالی است که همین روحیه حق طلبی مردم مومن باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران همچنان پایدار و استوار باقی بماند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در دوران جنگ نیز این ولایت مداری مردم بود که باعث شد تا رژیم تا دندان مسلح بعث عراق با شکست، خاک ایران را ترک کند.

وی اضافه کرد: دنیای غرب هیچ گاه به فکر جوانان ما نبوده و نخواهد بود و به همین سبب باید تنها با تکیه بر توان داخلی و فناوری های بومی خود بتوانیم برپای خود بیایستیم.

وی تصریح کرد: FATF نیز هیچ‌ یک از تحریم‌های کشور ما را از پیش رو برنداشت و اروپاییان نیز به تعهدات خود عمل نکردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.