سرهنگ بیژن خدایی روز دوشنبه در بیان جزییات این خبر افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی در چاه منزل یکی از مناطق قزوین، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران به محل حادثه مشخص شد در محوطه یک منزل مسکونی مردی ۵۰ ساله براثر ریزش دیواره یک چاه قدیمی به ارتفاع ۱۷ متر به درون آن سقوط کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله با حضور ماموران امدادی، فرد حادثه دیده توسط عوامل آتش‌نشانی از دورن چاه خارج و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

دستگیری مسافر اتوبوس با ۲ کیلوگرم تریاک در قزوین

سرهنگ خدایی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی متوقف کردند.  

وی اضافه کرد: ماموران به یکی از مسافران اتوبوس مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه او ۲ کیلو و ۶۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی قزوین ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم دستگیر شده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.  

سرهنگ خدایی یادآور شد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان موادمخدر هموراه برخورد قاطع و قانونی داشته و اجازه کوچکترین خودنمایی را به آنان نخواهد داد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.