روح‌الله احمدزاده کرمانی روز دوشنبه به مناسبت برپایی بیست و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک به میزبانی الوند در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری چنین رویدادهای ورزشی می‌تواند ضمن ایجاد جذابیت‌های آن رشته در بین جوانان، زیرساخت رشته‌های مختلف ورزشی را نیز در این گونه مناطق فراهم سازد.
وی ادامه داد: برپایی رقابت‌های ورزشی علاوه بر هدایت و ایجاد علاقه در بین جوانان و نوجوانان به امر ورزش، زمینه پاکسازی بسیاری از آسیب‌های محتمل در جامعه را نیز به خودی خود ایجاد خواهد کرد.
شهردار الوند با بیان اینکه اگر می‌خواهیم زمینه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را کاهش دهیم باید زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در حوزه‌های مختلف ورزشی فراهم آوریم و این مساله با برگزاری رقابت‌های کشوری و بین‌المللی ایجاد و زمینه حس تحرک اجتماعی و سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی را نیز فراهم می‌آورد.
احمدزاده با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی شهر الوند، تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های مهم صنعتی موجود در این استان، به طور حتم این میزبانی می‌تواند علاوه بر هویت بخشیدن این رشته پهلوانی در بین علاقه‌مندان به این رشته، ظرفیت‌های پنهان و آشکار این ورزش را در سطح استان نمایان‌تر سازد.
شهردار الوند اضافه کرد: متاسفانه در گذشته ظرفیت و توانمندی‌های شهر الوند به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور به درستی معرفی نشده که امیدواریم با میزبانی رویدادهای مختلف، از جمله ورزش بتوانیم در شناسایی این منطقه موثرتر از قبل عمل کنیم.
این مسئول اضافه کرد: در تمامی نقاط جهان شهرها و مناطقی از جمله دره سیلیکون ایالات متحده آمریکا برای فعالیت و حمایت از تولیدکنندگان و نوآوران عرصه تولید وجود دارد و اعتقاد داریم قزوین نیز می‌تواند جایگاه خوبی برای فعالیت بسیاری از واحدهای صنعتی نام آور تولیدی و حتی استارت آپ‌ها نیز باشد.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک ۲۰ آذرماه جاری به مدت سه روز در سالن یادگار امام شهر الوند و با حضور ۶ تیم داخلی و خارجی از جمله ترکمنستان، قرقیزستان، آذربایجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.