آیت الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار با مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در دهه‌های گذشته کمیته امداد فقط به صورت مستقیم به مددجویان کمک می‌کرد و اکنون خوشبختانه سیاست خود را تغییر داده و به دنبال توانمندی دائمی مددجویان است.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه بسیار ارزشمندی است، اظهار داشت: در سال جاری با پیش رو بودن انتخابات، کمیته امداد باید هوشیار باشد که دستاویز عده‌ای منفعت طلب قرار نگیرد و کمک‌های انجام شده در مسیر درست خود به دست نیازمندان برسد.
عابدینی به نقش موسسات، تشکیلات و سازمان‌های مردم نهاد در ارائه خدمات به مددجویان اشاره کرد و گفت: در بحث آموزش، سلامت و محصولات کشاورزی می‌توان تشکیلات و سازمان‌های مردم نهاد را فعال کرد تا مددجویان نیازمند بهتر بتوانند از خدمات موجود استفاده کنند.
امام جمعه قزوین با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد خاص و کم برخوردار در جامعه، اظهار داشت: برخی از کارخانجات امروز از شیوه‌های نوینی برای به کارگیری کارکنان خود استفاده می‌کنند و معتقدند که این اقدامات، خیر اخروی دارد، به عنوان مثال در برخی شرکت‌ها شرط لازم برای ورود به آنها داشتن معلولیت، اعتیاد بهبود یافته و حتی سوء سابقه اعلام می‌شود.
عابدینی خاطرنشان کرد: امروز کارهای کمیته امداد مصداق واقعی آیه لقد کرمنا بنی آدم است و پرداخت مستمری به ایتام و... از بهترین کارهایی است که امروزه در جامعه انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.