حجت الاسلام کریم اسدی درخطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منطقه و  تلاش مسئولان برای توسعه کشاورزی و همچنین راه‌اندازی واحدهای صنعتی بزرگ، زمینه  شفل برای افراد بیکار  فراهم شده و از رشد مهاجرت افراد جویای کار منطقه به مناطق دیگر کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

وی با تقدیر از توجه استاندار اردبیل به مسایل و مشکلات این منطقه بیان کرد: مسافرت‌های متعدد استاندار اردبیل به خلخال و بازدید نزدیک از طرح‌های گردشگری ،صنعتی و عمرانی و  تلاش برای راه اندازی کارخانه فروسیسلیس حاکی از عزم جدی نماینده عالی دولت در استان  برای برطرف شدن مشکل بیکاری دراین شهرستان است.

وی با دعوت از مردم برای همکاری با مسئولان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه اندازی کارخانه بزرگ فروسیلیس این شهرستان اظهارکرد:راه‌اندازی پروژه‌های بزرگی همچون کارخانه فروسیلیس با پیش بینی هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال، در آینده بخش مهمی از مشکل بیکاری منطقه را بارفع خواهد کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) مومنان را به تلاش برای فرهم شدن زمینه ظهور آن حضرت و جاری شدن عدالت همه‌گیر در جهان امروزی فرا خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.