معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خانواده‌های تحت پوشش از طریق سامانه نیازسنجی کمیته امداد شناسایی شده و درحال حاضر از بسته‌های معیشتی بهره‌مند هستند.

محمد صیادی با بیان اینکه خدمات دهی در مناطق محروم ۲۰ درصد نسبت به مناطق عادی بیشتر است، اظهار داشت: نیازهای ضروری مددجویان ساکن در این مناطق در قالب خدمات معیشتی، تامین لوازم سرمایشی و گرمایشی، اقلام درمانی و دارویی، مسکن، جهیزیه و... عرضه می‌شود.

وی به همکاری برخی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بیشتر در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر زیرمجموعه سپاه شامل بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی با اعزام اردوهای جهادی و نیروهای سلامت و درمان به انجام خدمات بهتر در این مناطق کمک می‌کنند.

صیادی در تشریح مناطق محروم استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶۲ روستای استان در مناطق صعب‌ العبور و ۹۸ روستا نیز در فاصله ۵۰ کیلومتری با ادارات اجرایی استان تحت حمایت و پوشش خدمات این نهاد قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: کمک‌های خیران و سایر دستگاه‌ها برای پیشبرد خدمات رسانی در مناطق محروم از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.