به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدولی حیدروند قائم‌مقام کمیته امداد لرستان از مساعدت سیزده میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار و ۹۴۴ حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ایتام و کودکان دارای سرپرست ازکارافتاده واریز کردند.

وی با اشاره به تعداد کودکان تحت حمایت طرح اکرام و محسنین گفت: ۹ هزارو ۸۲۳ کودک هم‌اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد شش هزار و ۴۰۳ کودک ایتام و ۳۴۲۰ کودک طرح محسنین با موضوع سرپرست ازکار افتاده هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان بابیان اینکه طرح اکرام زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می‌کند افزود: این طرح باهدف تأمین نیازمندی‌های کودکان نیازمند درزمینه تحصیلی، معیشتی، درمان و کمک‌های خاص اجرا شده است.

نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام ومحسنین

وی به نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام ومحسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل فرم های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش کنند.

حیدروند بابیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، گفت: خیران با دریافت شناسه کودک موردحمایت حداقل به مدت یک سال می‌توانند کمک‌های خود را به‌حساب مستقیم فرزند معنوی واریز کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1280513
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.