خیرالله رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این اردوگاه در دهه ۶۰، متعلق به وزارت نیرو بود اما پس از آن به آموزش و پرورش واگذار شد و هم اکنون با حدود بیش از ۲۴ سوئیت به همراه فضاهایی مانند زمین چمن، بازیگاه کودک، سالن غذاخوری، نمازخانه، سالن کنفرانس، زمین والیبال و سایر امکانات در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی این اردوگاه نیز در آستانه افتتاح قرار دارد، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر اعتباراتی از سوی استان و دولت برای نوسازی و تجهیز این اردوگاه تخصیص یافته که برای نوسازی و تکمیل آن به ۸۰۰ میلیارد ریال دیگر نیازمندیم.

رحمانی ادامه داد: با توجه به موقعیت قرارگیری این اردوگاه ملی در مکانی مناسب، آمادگی میزبانی از استان‌های همجوار نیز وجود دارد و آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی سایر استان‌ها هم می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، اردوگاه یانس‌آباد با امکانات کنونی آمادگی پذیرایی و اسکان شبانه ۱۰۰ نفر را دارد.

رحمانی یادآور شد: در حال حاضر ۶ سوئیت این اردوگاه با اعتبارات استانی و ملی تجهیز و نوسازی شده و بیش از ۲۰ سوئیت دیگر نیز در دست تجهیز قرار دارد.

استان قزوین دارای ۲ اردوگاه دانش‌آموزی در آبیک و ضیاءآباد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.