منوچهر مهرام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان قزوین است که حدود 68 هزار مترمربع زیربنا دارد و در 7 طبقه احداث می شود.

وی اضافه کرد: استاندار و معاون عمرانی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین امروز /پنجشنبه/ بازدیدی از روند احداث این بیمارستان داشتند و در خصوص نحوه تامین منابع و پیگیری هایی که برای فاز دوم پروژه باید انجام شود صحبت و هماهنگی شد.
مهرام ادامه داد: با توجه به سرانه پایین تخت های بیمارستانی در قزوین احداث این بیمارستان می تواند به عنوان بزرگترین طرح درمانی استان قزوین تا حد بسیار زیادی نیازهای درمانی را برطرف کند.
وی اظهارداشت: با افتتاح این بیمارستان ضمن آنکه سرانه تخت بیمارستانی از ۱.۳ تخت به دو تخت برای هر هزار نفر افزایش خواهد یافت جابجایی بسیاری از فضاهای درمانی استان از جمله بیمارستان اعصاب و روان نیز که هم اکنون در ساختمان استیجاری راه آهن است و یا مرکز درمان ناباروری امکان پذیر خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین همچنین از تکمیل تنها مرکز رادیوتراپی این استان در بیمارستان مستقل ولایت خبر داد و افزود: ساخت این مرکز پایان یافته و هم اکنون در انتظار یکی از دستگاه های پیشرفته شتاب دهنده است که وارد کشور شده و در گمرک قرار دارد.

استان قزوین هم اکنون دارای ۱۶ بیمارستان دانشگاهی، خصوصی، تامین اجتماعی و خیریه با بیش  از ۱۸۰۰ تخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.