هدایت‌الله جمالی‌پور روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای نمونه استان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، افزود: طی سال‌های گذشته اقدام‌های قابل توجهی در حوزه استانداردسازی و افزایش سطح کیفی محصولات رقم خورده اما همچنان بر این باور هستیم که با تلاش سازمان استاندارد و همت صنعتگران کشور می‌توان کارهای بزرگی در حوزه تولید و صادرات کالا انجام داد.

وی با بیان اینکه اگرچه امروز پس از گذشت ۱۲۳ سال از برداشتن نخستین گام‌های صنعتی در کشور می‌گذرد و همچنان نتوانسته‌ایم به استانداردهای مطلوب دست یابیم، اظهار داشت: حتی کشورهایی که بعد از ما در راه صنعتی شدن گام برداشته بودند امروز از ما جلوتر هستند اما بر این باوریم که با تلاش مضاعف می‌توان عقب افتادگی‌های موجود را برطرف کرد.

جمالی پور یادآور شد: امروز کشور در یک جنگ سخت نرم قرار دارد و با وجود آنکه این نوع جنگ از جنگ‌های تسلیحاتی نیز سخت‌تر است اما با حفظ وحدت ملی همانند دوران دفاع مقدس می‌توان دوباره شاهد پیروزی‌های چشمگیر بود.

تولیدگران، مجاهدان صف نخست جنگ اقتصادی هستند

استاندار قزوین تولیدگران امروز را مجاهدان صف نخست جنگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن بر پیکره تولید و صنعت، باز هم صنعتگران ما در تلاش برای حفظ تولیدات خود هستند و به همین خاطر نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به حمایت همه جانبه از این قشر هستند.

به گفته وی، مدیران عالی و دستگاه‌های اجرایی همچنان بر این باورند که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و نیز با استفاده از علم و فناوری به رشد و گسترش توسعه دست یافت.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی می‌تواند براساس منافع برد - برد با تمام دنیا تعامل کند، افزود: کشور ما در حوزه منابع طبیعی کشوری غنی و ارزشمند به شمار می‌رود و به همین لحاظ باید در مسیری گام برداشت تا ضمن تامین منافع خود، همواره به عنوان یک کشور قدرتمند در سطح منطقه و جهان معرفی شویم.

جمالی پور با بیان اینکه در حوزه قوانین مالیاتی نیازمند تجدید نظر هستیم، افزود: برای اخذ مالیات شرکت‌های کوچک را اذیت می‌کنیم اما از افراد دانه درشت که می‌توانند به سادگی مالیات خود را پرداخت کنند، غافل می‌شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.