آیت الله عبدالکریم عابدینی شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در استان قزوین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، اظهار داشت:اگر جامعه برای ترویج قرآن بسیج نشود و انسان‌ها از آیات الهی بهره نگیرند در تاریکی مطلق به سر برده و از نور و روشنایی دور می‌شوند.
امام جمعه قزوین ابراز کرد: ای کاش حجت الاسلام و المسلمین قرائتی یک دوره سفر استانی جهت تقویت انگیزه‌های ائمه جمعه و برخی ائمه جماعتی که استعداد ترویج مهدویت را دارند درنظر می‌گرفتند تا وضعیت قرآنی و دغدغه‌های دینی برای آنها تبیین شود.
این مسئول گفت:خوشبختانه نفوذ کلام ایشان به گونه ای است که با مطرح کردن دغدغه‌های قرآنی می‌توانند زمینه ساز افزایش جلسات قرآنی و مهدویت در کشور شوند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به روایتی از زمان شهادت حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد: حضرت عباس(ع) زمانی که دست راستش قطع می‌شود قسم یاد می‌کند که اگر دستان مرا قطع کنید باز هم پای دین باقی می‌مانم.
وی افزود: در روایتی می‌خوانیم که منظور حضرت این بوده که تا زمانی که دست من قطع نشده بود نمی‌دانستم خدا معامله خود را با من شروع کرده است، اما زمانی که خدا دست مرا خریداری کرد متوجه شدم دست من یدالله شد.
عابدینی خطاب به رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: انتظار داریم شما با نفوذ کلامی که دارید فضایی ایجاد کنید که هر کدام از جزیره‌های نماز، زکات، مهدویت، اربعین و مساجد به صورت بهم پیوسته و متصل فعالیت کنند و از جزیره‌ای کار کردن هرکدام از این حوزه‌های مهم جلوگیری شود.
در پایان این جلسه از زحمات حسن کاشی مدیر سابق بنیاد مهدی موعود(عج) در قزوین تقدیر به عمل آمد و محمد پورزرشکی به عنوان مدیر جدید این بنیاد در قزوین معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.