مدیر کل کمیته امداد استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: یکی از خدمات این نهاد پرداخت کمک معیشت به نیازمندان است که تمامی منابع آن از طریق منابع داخلی کمیته امداد تأمین می‌شود.

مجید مومنی ادامه داد: خانواده‌های مددجو دارای مشکلات مختلفی هستند و باید گفت که یکی از بدیهی و عادی‌ترین نیاز آنها دریافت کمک معیشت است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد:یکی از نیازهای موثر و جدی نیازمندان که کمک در آن زمینه به ارتقای زندگی آنها منجر می‌شود، کمک‌های فرهنگی و اشتغال است.

مومنی عنوان کرد: وقتی خانواده‌ای دارای درآمد نباشد، هیچ گاه با کمک‌های مقطعی به سوی زندگی پایدار حرکت نمی‌کند از این رو موضوع اشتغالزایی مددجویان به طور جدی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده با درآمد و استقلال مالی دارای عزت خواهد بود، تصریح کرد:ایجاد اشتغال از طریق کمک به حضور مددجویان در عرصه‌های اشتغال یا معرفی آنها به کارفرمایان جویای نیروی کار رویکردی است که برای فقرزدایی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

مومنی خاطر نشان کرد: به این منظور بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده که در صورت جذب مددجویان به آنها تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه کمک فرهنگی، گامی دیگر برای رفع محرومیت و فقرزدایی پایدار است، توضیح داد: اگر امکان تحصیل شایسته برای فرزندان نیازمندان فراهم شود، فقر در خانواده آنها باقی نمی‌ماند بلکه فرزندی که طعم تلخ فقر را چشیده است، با انگیزه و اعتقاد جدی‌تر برای حضور شایسته در جامعه تلاش می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمک به خرید کتب کمک آموزشی، کمک به تأمین هزینه کلاس‌های تقویتی، تأمین سایر نیازهای تحصیلی و کمک‌های از این دست گام‌هایی هستند که به ارتقای زندگی مددجویان کمک می‌کنند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را در سرفصل‌های مختلف از طریق کد #۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.