معاون پارلمانی رییس جمهوری روز شنبه در دیدار با آیت الله علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان، افزود: ظرفیت‌های توسعه قزوین در سایر استان‌ها وجود ندارد و امیدواریم آهنگ توسعه در این استان بیشتر از گذشته طنین انداز شود.
حسینعلی امیری اظهار داشت:مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خواهان گره‌گشایی از طرح‌های عمرانی در شهرستان‌ها هستند، اما متاسفانه تحریم‌های ظالمانه آمریکا موانع بسیاری ایجاد کرده و منابع و اعتبارات دولتی نیز بسیار محدود است.
امیری با بیان اینکه باید برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی برنامه‌ریزی کرد، اظهار داشت: در شرایط اقتصادی موجود باید با برنامه ریزی و اولویت‌دهی برای ساماندهی به طرح‌های عمرانی اقدام کرد تا با همکاری و مساعدت‌ دستگاه‌ها هرچه سریعتر شاهد تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان باشیم.
نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان نیز در این دیدار گفت: تکمیل و بهره برداری از طرح‌های عمرانی یکی از درخواست‌های مردم این شهرستان است تا با افتتاح طرح‌های سلامت محور و ورزشی، روزهای پویاتری در این شهر رقم بخورد.
آیت الله علی اسلامی افزود: راه‌های ارتباطی شهرستان از سه راه دانسفهان تا رحیم آباد و شامی شاپ مناسب نیستند و باید اولویت ترمیم راه‌های استان را در این ۲ ناحیه قرار داد.
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز در این دیدار با اولویت دانستن مطالبات مردمی در خصوص راه‌های ارتباطی استان، اظهار داشت: جان مردم بسیار ارزشمند است و باید با اعتبارات موجود، ترمیم راه‌ها را در دستور کار قرار داد.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.