به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی لوازم خانگی استان که در استانداری برگزار شد افزود: حجم زیادی از مواد اولیه واحد های تولیدی لوازم خانگی استان از گمرک های سراسر کشور ترخیص شده است که به دنبال آن به زودی افزایش تولید لوازم خانگی و رفع کمبود این محصولات را در بازار شاهد خواهیم بود.
حبیبی افزود:دولت همواره در پی تعادل بخشی به قیمت ها برای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است و به هیچ عنوان به ضرر واحدهای تولیدی راضی نیست.
این مسئول اقتصادی استان گفت:از تمام واحد های تولیدی لوازم خانگی مشغول در استان قزوین انتظار می رود با نگاه ویژه به شرایط فعلی از هرگونه بروز مشکل و تلاطم در بازار لوازم خانگی جلوگیری کنند.
معاون استاندار با بیان اینکه تلاطم های اقتصادی فعلی به ضرر همه است افزود: باید با همکاری مردم، دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی برای عبور از این برهه حساس وارد عمل شویم.
وی افزود:متاسفانه برخی از دستگاه های متولی از حساسیت شرایط اقتصادی فعلی بی اطلاع بوده و به هیچ عنوان در رسیدگی به امور تولید، سرعت عمل کافی را ندارند.
حبیبی گفت: این درحالی است که مدیریت ارشد استان برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان جدیت بسیار زیادی دارد و با هرگونه مشکل تراشی و کم کاری ادارات دولتی و غیر دولتی نسبت به واحدهای تولیدی به شدت برخورد می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در ترخیص مواد اولیه از گمرک گفت: خوشبختانه در استان در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و برای ترخیص کالا از سایر گمرک های کشور نیز در صورت نیاز همکاری و تلاش لازم صورت خواهد گرفت.
6101* 6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.