سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین روز شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: دولت برنامه ریزی لازم را انجام داده تا بانک‌ها به کمک بخش خصوصی آمده و شعار رونق تولید به معنای واقعی اتفاق بیفتد.
منوچهر حبیبی با بیان اینکه متاسفانه بانک‌ها همراهی لازم را ندارند، افزود: البته میزان همراهی یا همکاری نکردن بانک‌ها در این زمینه متفاوت است و در بررسی روند موجود در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بازسازی و نوسازی و رونق تولید، مشخص می‌شود که بانک‌ها اهتمام جدی را در همراهی با بخش خصوصی نداشته اند. ‌ 
وی گفت: متاسفانه تولید و سرمایه گذاری بانک محور است و باید نوعی بازنگری در پرداخت تسهیلات صورت گیرد.  
حبیبی افزود: با توجه به اینکه تمامی منابع مالی در اختیار بانک‌ها است، از عملکرد سیستم بانکی راضی نیستیم و باید نگاه آنها به تولید تغییر پیدا کند و برای تحقق کامل شعار رونق تولید، همه بسیج شوند.  
معاون استاندار گفت: البته دستگاه‌های متولی در این زمینه نیز کم کاری و قصور دارند و باید جلسات کارگروه تسهیل در هر هفته دو جلسه تشکیل شود تا طرح‌ها ضمن بررسی به بانک‌ها ارسال شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین افزود:کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بالاترین ستاد در بحث اشتغال و رونق تولید استان بوده و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها در جلسات آن الزامی است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.