آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: عزت و سربلندی کنونی ملت ایران اسلامی نتیجه مقاومت و پایداری در برابر نظام سلطه است.
وی اظهار داشت : آمریکا می خواهد با هر ترفندی ما پای میز مذاکره ببنشینیم تا  از این پس با تهدید و فشار  خواسته های خود را محقق کند اما ملت ما هوشیار است و ما باید در مقابل فشار حداکثری باایستیم و شکست را به آنها بچشانیم .
خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: جنگ کنونی نبرد بین حق و باطل است و فرماندهی جبهه حق به دستان با درایت مقام معظم رهبری است و همه باید تابع ایشان باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: دشمن از اقتدار ما عصبانی است و می خواهد عزت و اقتدار ما را نشانه بگیرد.

وی افزود : باید هوشیار باشیم که مبادا در میدان دشمنان گام برداریم چرا که افرادی چون منافقین از همنشینی با دشمنان خوشحال هستند و کافران را همراهی می کنند و این همراهی جز و ذلت و خواری چیزی نصیبشان نخواهد کرد. 
آیت الله عابدینی با بیان اینکه ادعای حقوق بشر توسط غرب دروغی بیش نیست، اضافه کرد : امروز  در کشورهای یمن حدود ۹۰ هزار غیر نظامی در این جنگ به شهادت رسیدند و حدود  ۷۵ هزار کودک در سوتغذیه قرار گرفتند اما صدای مدافعان حقوق بشر هرگز در مجامع بین المللی بلند نشد اما ۱۰ پهپاد یمنی که عربستان سعودی را بمباران کردند و منجر به کاهش تولید نفت سعودی شدند  ابرقدرت ها را به واکنش واداشتند.

امام جمعه قزوین گفت: پهپاد ها از جای جای کشورهای اسلامی حامیان ظلم و جنایت را نشانه می گیرد چرا که منطقه دیگر  حوصله ظلم استکباری را ندارد و قدرت مقابله با دشمنان را پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به قدرت دفاعی و نظامی مسلط در منطقه تبدیل شده است، افزود: در اوایل انقلاب در ساختن حتی یک گلوله نیز دچار مشکل بودیم اما امروز قادریم پهپاد فوق پیشرفته دشمن را در آسمان به کنترل درآورده و سرنگون سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه از اقدامات رئیس قوه قضائیه در مقابله با فساد و سوء استفاده گران و زمین خواران قدردانی کرد و گفت: امیدواریم رئیس این قوه به استان قزوین ینز سفر کرده و بیشتر در جریان تخلفاتی مانند زمین خواری قرار گرفته و همچنین بهتر با مسایل و مشکلات کارگری قزوین آشنا شوند.

امام جمعه قزوین در ادامه به مناسبت های پیش رو در هفته جاری اشاره کرد و ضمن تبریک میلاد امام محمد باقر (ع) به حدیثی از ایشان در خصوص شرکت در نماز جمعه پرداخت.
وی ادامه داد:در این ایام عملیات ثامن الحجه و ثامن الائمه برای شکست حصر آبادان  را داریم و یاد شهدا و رزمندگان اسلام را گرامی می داریم.

آیت الله عابدینی گفت: امروز دشمن باید بداند مرزهای ما با آنان شلمچه و آبادان و سرپل ذهاب نیست بلکه دریای مدیترانه و یمن و سوریه این مرزها هستند و مردم نقاط مختلف جهان اسلام علیه زور و ستم و مستکبران ایستاده اند.

امام جمعه قزوین در ادامه خواستار حضور پرشور مردم در حماسه اربعین شد و گفت: تقویت موکب ها و پشتیبانی از زائران را برای شکوه بیشتر این حرکت باید جدی بگیریم.

7389*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.