سردار پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای داغلان تاکستان گفت: تا زمانی که مردم ما پای آرمان ها و ارزش های خود ایستاده و پیشتیبان رهبری و ولی فقیه هستند، این هدف محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی اما با سلاح ایمان مقابل دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی دست یافتند،گفت: اتحاد حول محور التزام به فرامین امام خمینی (ره) از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان اسلام مقابل دشمن بعثی و جبهه کفار و استکبار بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه شهدا تداوم دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند،افزود: اگر یاد و نام شهدای ما زنده است به خاطر اقتدای آنان به سیدالشهداست.

سردار شاهرخی با بیان اینکه دشمن در جریان هشت سال جنگ تحمیلی می خواست استقلال را از ما بگیرد،گفت: دشمن در این جنگ از پیروزی خود آن هم در مدتی کوتاه مطمئن بود و حمایت دولت های آمریکا و غرب نیز با خود به همراه داشت.

وی با اشاره به سکوت رسانه ها و دولت های غربی در قبال جنایات صدام، ادامه داد: زمانی که صدام به ایران حمله کرد هیچ حرفی از حقوق بشر نبود، رسانه های بزرگ دنیا و دولت های غربی مدعی در این زمینه کاملا سکوت کرده بودند و حتی صدام در حلبچه مردم خودش را قتل عام کرد و هیچ مرجع بین المللی به این اقدام اعتراضی نداشت اما مردم ما با دست های خالی در برابر چنین توحشی حماسه آفریدند.

سردار شاهرخی گفت: با عنایت خدا و با ایستادگی و مقاومت این ملت در پایان این دیکتاتور وحشی به رییس جمهور ما نامه زد که آنچه شما می خواهید را من قبول کرده و می پذیرم و بوش پسر گفت علت نفرت آمریکا از صدام این است که پیروزی را در سینی گذاشت و به ایرانی ها تقدیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمن امروز نیز تغییر عقیده نداده و تلاش دارد تا از طریق دیگر راه ها ما را تسلیم کند بنابراین باید هوشیار بوده و همچنان مقاومت کرده و با عبور از این پیچ تاریخی زمینه را برای ظهور حضرت قائم آل محمدئ (عج) فراهم کنیم.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.