در این مراسم که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان و مدیران استان برگزار شد، ۲۵۱ هزار دانش آموز قزوینی در ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی تحصیل خود را آغاز کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین در این مراسم با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است و امیدواریم این عزت برای همیشه با تربیت فرزندان عاشورایی تداوم یابد.

خیرالله رحمانی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و محرم حسینی افزود: در همین راستا شعار امسال آموزش و پرورش قزوین را مهر حسینی و نشاط معنوی انتخاب کرده‌ایم تا تربیت مبتنی بر تفکر عاشورایی در مدارس محقق شود.

وی اضافه کرد: مدرسه محوری و تمرکز بر سند تحول بنیادین تنها تکلیف مدرسه بوده که از افتخارات جمهوری اسلامی و مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری و نقشه راه ۱۶ هزار فرهنگی استان است.

رحمانی با بیان اینکه مدرسه به عنوان یک مرکز تعلیم و تربیت،  حد و قواره جامعه را تعیین می‌کند، ادامه داد: آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است که باید با همت و تلاش جمعی مسئولان برای تحقق آن تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین افزود: محور دیگر شعار آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی بر مبنای هویت اسلامی- ایرانی است تا خروجی این دستگاه فرهنگی،  انسان‌های خلاق و مبتکر باشند.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.