مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در طرح‌های جدید بیش از چهار هزار و ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و با تکمیل آنها برای ۱۹ هزار و ۶۰۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
حمیدرضا خانپور افزود:از این طرح‌ها ۱۹۳ واحد صنعتی زمین گرفته، ۵۶ طرح در حال دیوار کشی، ۲۵۹ واحد در مرحله نصب سوله و ۵۹ مورد در مرحله نصب ماشین آلات هستند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری‌ خارجی صورت گرفته در شهرک‌های صنعتی استان،  گفت:هم اینک ۱۸ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه، عراق، چین، لهستان و پاکستان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت داشته و برای یک هزار و ۹۹۵ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: ۱۲ سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین، پنج سرمایه گذار در شهرک صنعتی لیا و یک سرمایه گذار در شهرک حیدریه سرمایه گذاری کرده و مشغول فعالیت هستند.
خانپور ادامه داد:همچنین در سال جاری با عقد ۵۸ قرارداد بیش از ۱۶۸ هکتار زمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده و ۳۱ متقاضی هم در حال تکمیل پرونده برای دریافت زمین هستند.
این مسئول با اشاره به راهکارهای موثر در جذب سرمایه گذاران، اضافه کرد: اعطای مشوق به صنعتگران از جمله معافیت هفت تا ۱۳ ساله، مشوق تسریع در پایان کار و واگذاری اقساطی حقوق انتفاع زمین‌های صنعتی برای جذب سرمایه گذاران موثر هستند که هم اکنون در شهرک‌های صنعتی استان قزوین اعمال می‌شوند.
استان قزوین دارای یک شهر، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.
۷۳۸۹* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.