رییس پلیس راهور استان قزوین روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: همچنین تصادفات جرحی و خسارتی نیز در این مدت نسبت به سال گذشته، ۱۵ و ۲۳ درصد کاهش یافته اند.
سرهنگ مهرداد حسن پور با اشاره به بازگشایی مدارس در مهرماه و برنامه ریزی پلیس برای مدیریت ترافیک،افزود: نیروی انتظامی با به کارگیری تمامی امکانات و اجرای اقدامات کنترلی، طرح‌های لازم را به منظور روان‌سازی و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی انجام می‌دهد.  
این مسئول اضافه کرد: برای اجرای طرح ترافیکی بازگشایی مدارس نشست‌های متعددی از سوی پلیس راهور با اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری و دستگاه‌های مربوط برگزار شده است.
حسن پور با اشاره به رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در این روز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ در میدان ارتش و معابر حاشیه‌ای اجرا می‌شود که لازم است رانندگان با توجه به بازگشایی مدارس مقطع اول ابتدایی از مسیرهای مشخص دیگر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.
وی از شهروندان خواست: با توجه به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای پل میدان قدس به سمت لشکر ۱۶ زرهی، میدان نصر به سمت میدان ارتش و پل سرداران به سمت میدان نصر از مسیرهای جایگزین برای تردد در این روز استفاده کنند.
حسن پور، هدف از اجرای طرح ترافیکی مهرماه پلیس راهور را افزایش نظم و ایمنی در سطح شهر برشمرد و ادامه داد: حضور فیزیکی پلیس در سطح معابر شهری و مقابل مدارس موجب آسودگی خاطر دانش آموزان و والدین آنها برای تردد ایمن در سطح شهر خواهد شد.
این مسئول انتظامی تاکید کرد: پلیس راهور در طول سال تحصیلی نیز برای هر گونه همکاری با آموزش و پرورش در جهت آموزش ایمنی و اصول خدمات دهی به سرویس‌های مدارس آماده است.
رییس پلیس راهور قزوین افزود: برخورد با تخلفاتی که باعث کندی عبور و مرور خودروها در سطح خیابان‌ها می‌شود از جمله توقف‌های دوبله، سد معبر، تجاوز به حریم عابر پیاده، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، کنترل خودروهای سرویس مدارس به لحاظ داشتن معاینه فنی و رسیدگی به موقع و سریع به تصادف‌های شهری جهت رفع ترافیک از جمله برنامه‌های پلیس در زمان بازگشایی مدارس است.
وی یاد آور شد: طرح‌های پلیس تا پایان سال تحصیلی اجرا می‌شوند ولی تا ۱۵ مهر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار خواهند داشت.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.