علی اصغر حاجی محمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری در فضایی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و با حضور بیش از ۱۲۰ مشارکت کننده به مدت هشت روز برگزار می‌شود.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز عنوان کرد.
حاجی محمدی اظهار داشت: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأیید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی و همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر، برنج و ... عرضه خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.