سید مسعود میرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شکر با نرخ  کیلویی ۳۴ هزار ریال ، قند ۵۸ هزار ریال و نبات با قیمت هر کیلو ۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال در حال فروش است.

وی اظهارکرد: مجموعا" روزانه سه تن و ۷۰۰ کیلو گرم  شکر ، قند و نبات تا ششم شهریورماه که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل استادیوم ورزشی شهید پور اکبری برپا است بین مردم توزیع خواهد شد و پس از آن در فروشگاه‌های منتخب این روند ادامه خواهد داشت.

میرحسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۰ تن شکر ، ۴۰ تن قند و  ۴۰ تن نبات با قیمت مصوب در شهرستان ابرکوه توزیع شده است.

وی ادامه داد: افزون بر ۴۰تن شکر هم بین صنف قنادی، شیرینی پزی و بستنی فروشی ها برای کنترل، نظارت و تعدیل قیمت محصول آنها توزیع شده است.

رییس اداره صمت ابرکوه همچنین تصریح کرد: طی چهار روز گذشته ۱۳ تن مرغ با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شده و توزیع مرغ  تا مرحله ثبات قیمت در بازار ادامه خواهد داشت .

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف کمک به تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ۱۱۰ غرفه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و نوشت افزار و صنایع  دستی تا ششم شهریور ماه  از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در ابرکوه دایر است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.