عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در مراسمی که به منظور تکریم و تقدیر از فعالیت های وی و معارفه استاندار جدید قزوین برگزار شد افزود: این مراسم برای من در واقع یک تودیع از خدمات دولتی و مسئولیت رسمی است. 
وی با اشاره به زیارت مسئولان قزوین از مرقذ امام راحل و مزار شهید رجایی در هفته گذشته که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اضافه کرد: سال ۵۷ که به همراه خانواده برای ورود امام به ایران و سخنرانی شان در بهشت زهرا رفته بودم، در آن شرایط سخت به نشستن هواپیمای ایشان به زمین امید نداشتم چه برسد به اینکه تصور این را کنم که روزی در این نظام مسئولیتی بگیرم. 
زاهدی ادامه داد: خداوند را شاکرم که هجده سال از دوران خدمتم را در استان های محروم و مرزی کشور گذرانده ام و همه این سال ها تجربیات ارزشمندی برایم رقم زده است. 
وی گفت: طی این سال ها در هفت استان کشور به عنوان استاندار و معاون استاندار خدمت داشته ام که هرکدام از آنها برایم دلبستگی و در آخر دلتنگی رقم زده هرچند از آن سوی دیگر نیز به تعداد دوستانم افزوده است. 
زاهدی اظهار داشت: در دو سال دوران خدمت در قزوین نیز اقدامات زیادی به دست نیروهای خدوم مردم در دستگاه های مختلف انجام شد و کسب رتبه اول در پیمایش مرکز آمار از رضایتمندی مردم و همچنین اجرای حقوق شهروندی از جمله این اتفاقات ارزشمند بود. 
زاهدی با تقدیر از همه مسئولان و دست اندرکاران قزوین، فعالان سیاسی و اجتماعی، رسانه ها و به ویژه مردم از همه آنها خواست در دوره استاندار جدید قزوین نیز به حمایت خود از وی ادامه دهند. 
۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.