استاندار مرکزی گفت: ایران تنها کشوری است که واژه خودکفایی و استقلال را به منصه ظهور رسانده است و نباید این امنیت را دستکم گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: امروز به واسطه پاسداران امنیت، امنیت پایدار در درون کشور احساس می‌شود و در سایه این امنیت، تلاش‌های اجتماعی، اقتصادی، فعالیت‌های سیاسی در کشور شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر امنیت در کشور حاکم نبود هیچ‌یک از فعالیت‌ها امروز معنایی نداشت و تحقق این امنیت را حاصل خدمات بی منت حافظان امنیت دانست.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه  امروز   ارتباط و تعامل ناجا با مردم در بهترین شرایط خود قرار دارد، گفت: اعتماد عمومی به ناجا، اقتدار این مجموعه و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت نشان از شرایط مطلوب است. هیچ چیز با امنیت و اقتدار امروز ایران قابل مقایسه نیست.

وی افزود: پهپاد 200 میلیون دلاری بزرگترین قدرت جهان توسط سپاهیان این سرزمین ساقط شد، اما این کشور که دنیا از آن ترس دارد هیچ اقدامی نتوانست انجام دهد چرا اجازه اقدامی نداشت و این شرایط حاکی از اوج اقتدار و سربلندی ایران است.

آقازاده با بیان اینکه امنیت امروز کشور مایه افتخار است، گفت: در کشورهای اطراف امنیت داخلی شکننده و امنیت خارجی آنها وابسته به کشورهای دیگر است، اما ایران تنها کشوری است که واژه خودکفایی و استقلال را به منصه ظهور رسانده است و نباید این امنیت را دستکم گرفت چراکه حاصل خون هزاران شهید ناجا، سپاه و بسیجی است و در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات، اما قدردان امنیت موجود در کشور هستیم و امید است که مشکلات و تحریم‌ها و دشمنی‌ها رفع شود و قطعا از سد تحریم‌ها عبور می‌کنیم. امسال شرایط به نسبت سال گذشته بهتر است و توانستیم با تحریم ها مقابله کنیم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: رخدادهای زیادی را طی سال‌های اخیر به خود دیدیم، اما با تعامل و اقتدار شرایط را تحت کنترل درآوردیم و مردم و خانواده‌ها در این بحران‌ها بسیار کمک کردند.

آقازاده گفت: استان مرکزی استانی صنعتی و کارگری است و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های کشور مشکلاتی را ایجاد کرده که طبیعی است، اما کارگران به کنترل شرایط کمک کردند و شورای تامین نیز با تدبیر در تصمیم‌گیری‌ها به خوبی عمل کرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به 9 اولویت تعیین شده به عنوان راهبرد اساسی در سال 98 توسط نیروی انتظامی در کشور گفت: از تمامی ظرفیت ها و فرصت های استان مرکزی قطعا برای کاهش چالش ها و تهدیدات استفاده خواهد شد تا امنیت پایدار حاکم شود.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی به ضرورت هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل موجود در استان به سمت علمی کردن پلیس، دانش نوین و هوشمندسازی حرکت خواهیم کرد، همچنین برای مقابله با سرقت و کاهش تصادفات برنامه ریزی منسجم خواهیم داشت و رسانه‌ها در انتشار عملکرد نیروی انتظامی باتوجه به وضعیت کنونی می توانند در ایجاد امنیت و انعکاس اخبار مثبت مثمرثمر باشند.

به گزارش ایسنا، در این آیین از خدمات 4 ساله سردار کیومرث عزیزی تجلیل و سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.